生果日報網上版


港式招呼 直接撩襠

無論你去深圳定馬交啲場玩,囡囡招呼都有一定程序,而且要跟到足,否則人客有權投訴;之但係,香港夜遊業就唔同 嘞,我哋有自己嘅特色,香港人一向做事有效率,快靚正至係重點,所以,地道港式嘅招呼,都有好多人 Buy o架。好似嗰日有個內地老友嚟探我,佢話,曾幾何時試過港式嘅招呼之後,到家仲回味無窮,問我幾時再帶佢翻尋味喎。文、攝:蒲王偉

放大圖片
■「菲菲」猜得飲得,又豪放過人。

■「菲菲」猜得飲得,又豪放過人。

擇日不如撞日,我二話不說就帶咗佢去老砵近長沙街口嘅「×金麗宮夜總會」玩番轉先,理由好簡 單,呢度明碼實價,乾脆利落,全場囡囡提供: 1機機、 2咀咀、 3拮拮嘅服務,你想點玩,開句聲就得,直接了當,唔使話一定要頭 Part揼個正骨,跟住又咁又咁至入戲肉,搞到瞓着都未開波!除此之外,最重要係間場班女好得吓,我先至會帶我老友落去玩,如果唔係,我呢個香港地膽咪好 無 Face?臨落去之前仲打定電話留女,挑選咗「菲菲」同「貓貓」呢兩位靚女,佢兩個唔單止樣索身材正,作風仲十分豪放,全程任你搓圓㩒扁,絕對無詐型,可 以話將港式招呼發揮得淋漓盡致。

凍親呵番熱

好嘞,講番正題,話說四個人一間 K房,邊劈邊抽水之餘,呢兩位靚女仲好有情趣,諗咗一大堆騎呢鹹濕枚同我哋猜,好似話如果我猜輸咗,就要放粒冰喺褲頭十秒,睇住粒冰移吓落啲又移吓落啲, 凍到「小偉」都縮埋一嚿,菲菲見到即刻話:「哎吔,陰功豬囉,凍到縮起晒,等姐姐用嘴仔呵番你吓。」睇住菲菲耷低頭就將「小偉」呵番熱,不但心情靚番,仲 好興奮㖭!呢個菲菲越吹越有,左右上下咁開攻,再係咁落去真係唔掂,嗱嗱臨捉佢上房,玩埋下半場先得。至於老友點玩法,佢事後同我話非常過癮,原來貓貓除 咗猛請佢食波餅,仲主動要揸住佢支私家咪嚟引吭高歌,結果點?老友 High到鬼殺咁嘈,人哋唔知行過佢哋間房,仲以為劏豬㖭呀,真失禮!

放大圖片
■模特兒身形嘅「貓貓」,十分誘人!

■模特兒身形嘅「貓貓」,十分誘人!

放大圖片
■「貓貓」呢雙電眼,迷到唔少人 o架!

■「貓貓」呢雙電眼,迷到唔少人 o架!

 




■睇吓「菲菲」心口夾到幾多粒骰仔?

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿福 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()